چه گیاهان مفید در درمان بیماری مزمن کلیه هستند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه گیاهان مفید در درمان بیماری مزمن کلیه هستند

چه گیاهان در کاهش BUN و درمان بیماری مزمن کلیه مفید است؟ در واقع، غیر ممکن است برای کاهش سطح BUN بالا توسط یک یا دو گیاهان تک، نه ذکر برای درمان این بیماری است. اگر می خواهید برای درمان بیماری به طور دائم، شما باید یک روش سیستماتیک در زمان می برد.
سطح BUN عادی حدود 10-20 میلی گرم / دسی لیتر برای یک فرد بالغ، پس از کلیه های ما آسیب دیده است، مانند زباله کراتینین و BUN در خون تجمع می یابد و به شکل سطح بالا است. بنابراین نکته کلیدی برای آن پایین تر است برای بازگرداندن اختلال کلیه، که برای درمان بیماری های کلیوی است.
همانطور که ما در آغاز ذکر است که هیچ سبزی دهنده سیگنال قرار دارند می تواند این بیماری را درمان وجود دارد، بنابراین یک روش سیستماتیک مورد نیاز است. پس از سالها تحقیق، کارشناسان یک سری از درمان های موثر در درمان بیماری های کلیوی بر اساس گیاهان دارویی سنتی چینی پزشکی اختراع شده است. شناخته شده ترین هستند درمان بالا هفت TCM، با کمک از کسانی که درمان، افرادی که در مراحل اولیه این بیماری می تواند یک فرصت برای معکوس بیماری خود را، برای افرادی که در مرحله پیشرفته دریافت کنید، آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت.
در طول درمان، پزشکان درمان های مختلف ترتیب با توجه به شرایط بیماری، بنابراین به عنوان برای رسیدن به یک اثر درمانی بهتر است. اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما برای آنها مناسب هستند و یا کدام یک در درمان بیماری شما موثر تر است، شما می توانید ایمیل به ما با شرایط بیماری خود را دقیق ارسال و پس از تجزیه و تحلیل، ما شما را در اسرع وقت با اطلاعات شما می خواهید پاسخ . همه اطلاعاتی که ما ارائه بدون پرداخت هزینه است، بنابراین احساس رایگان با ما تماس بگیرید.
اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه نیاز دارید، انجام مردد را به گپ زدن با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک نمی کند.





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: